1 Nisan 2015 Çarşamba

Missha.com.tr Alışverişim


 Güneşli, sıcak bir 1 Nisan.
Bahar ha geldi ha gelicek derken yüzünü az da olsa göstermeye başladı.
Ve hemen ben de bir alışveriş yazısıyla güne devam edelim.
Missha uzun zamandır takip ettiğim bir marka ve ürünlerini merak ediyordum.
Bu alışveriş bana olmasa da en azından ürünler hakkında yine de bilgi sahibi olacağım.



Teyzem uzun zamandır set arayışındaydı ve bende Missha ürünlerinin methini duyunca teyzeme ürünleri anlattım ve siteyi didik didik ederken bu set de karar kıldık.
Missha Time Revolution Wrinkle serisi.


Perşembe akşamı verdiğimiz sipariş, Cumartesi günü sabah elimizdeydi.
Missha.com.tr den kapıda ödeme ile de alışveriş yapabiliyorsunuz.
Bizde öyle yaptık. 3.50 TL fark aldılar ve Aras Kargo ile geldi.
Setin içeriği bayağı geniş ve boyutlarına göre setin fiyatı bayağı iyiydi. 
%10 İndirim ile 230 TL'ye gelmiş oldu.

Siteden alışveriş yaparken 3 tester seçme hakkınız var. 
Ben 2 tane daha tester satın aldım ve onlar yine de fazladan göndermişler.


Tester konusunda gerçekten başarılılar. Ama keşke bazı ürünler stokta olsaydı. Ne zaman baksak  istediğimiz bir çok ürün stokta yok. 
Biz alışverişten gerçekten memnun kaldık ve sırada setten memnun kalabilecek miyiz ?
Bakalım :)
Görüşmek üzere !





1 yorum:

  1. Missha gerçekten tester konusunda eli bol bi marka.. Özellikle BB kremi mükemmel.. blogun hoşuma gitti ve takibe aldım. Bu arada ben de bloguma beklerim ilgini çekerse.. Sevgiler :)
    www.esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil