17 Mart 2015 Salı

MAC Cinderella Alışveriş


Cinderella filmi yeni sinemalarda yerini bulmuş iken bende MAC online sitesinden yaptığım alışverişi yazmak istedim.



Bu zaman kadar bir tane bile Mac ürünüm yoktu. Açıkçası da ürünlerine ilgi duymuyordum.
Ta ki geçen sene Rihanna ile olan işbirliklerine kadar. Tabiki de o koleksiyondan hiç bir ürün alamadım. Ama Cinderella koleksiyonunu gördüğüm an tamam dedim bu sefer kaçırmak yok.
Mac Online sitesinde de gördüğüm anda hemen alışverişimi gerçekleştirdim.
Cumartesi yaptığım alışveriş Pazartesi elimdeydi.
Tek hoşnut kalmadığım şey, ücretsiz kargo kodu olmasına rağmen kullanıma imkan vermemesiydi.


Paketlemesi tabi ki de insanı cezbeden en önemli unsur ve MAC konu sunum olunca bunu iyi yapıyor .
Altın detaylar ve pastel mavisi kabı çok güzel.


Ben koleksiyondan Free As A Butterfly isimli rujunu seçtim.
Açıkçası renk verip vermemesi konusunda evet pek beğenilmeyen bir ruj. Ama ben Temptalia'nın incelemesine göz gezdirdiğimde beğenmiştim.


Şu güzelliğe bakıp da kıyamamak elde değil :)
Bu arada koleksiyonu mağazalarda ve online satışta bulabilirsiniz.
Siz yeni koleksiyon hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Tekrar görüşmek üzere ! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder