29 Nisan 2015 Çarşamba

Mara Cep Kolonya Jeli

Merhaba !
Hafta ortasında bile canından bezmiş olan ben, kapalı hava ile daha da kasvetlendim.
Bu kasvetli havada en güzeli blog okumak ve yazmak diyerek yeni bir yazıya daha selam verelim! :)

Bugün,benim severek kullandığım ve Bath&Body Works markasının pocketbag  yerine güzel bir  alternatif olan Mara Cep Kolonyasına bakalım.


Bende bulunan Sakızlı Kolonya Jeli.


Kokusu çok güzel. Ama daha sonra o sakızlı kokusundan eser kalmıyor tabi ki. Yerini sadece hafif bir vanilya kokusu alıyor.
Kullanıldıktan sonra elde yapış yapış his bırakmaması çok iyi.
Ama biraz cıvık bir hali var göründüğü üzere. Yani bir jel kullanıyormuş hissi vermiyor maalesef.


Paket tasarımı ve rengi çok hoş. Ayrıca çantanıza ve ya anahtarlığınıza asarak yanınızda taşıyabilirsiniz.
Ben T-Shop mağazasından 9 TL'ye almıştım.
Gördüğüm kadarıyla artık Gratis'ler de ve bazı internet sitelerinde bulunmakta.
Merak edenler için benim incelemem bu kadar . 
Görüşmek üzere ! Sevgiler...



2 yorum:

  1. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    Blogumda blog keşif etkinliğine katılıp blogunu tanıtabilirsin :)
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil