24 Nisan 2014 Perşembe

NYC Allık -Outside Cafe

Merhaba ! :)
NYC markası geldiğinde çok sevinmiştim biliyorsunuz ki Türkiye'de daha bir çok markaya erişemiyoruz maalesef.
Bugün  NYC'nin 654 Outside Cafe isimli allığını bloguma yazmaya karar verdim.



Bir hevesle bir Watsons alışverişim sırasında alındı. Bu şeftali tonlarına aşık olduğumu söylemeliyim. Bana da yakıştığını düşünüyorum ama gel gelelim bu allık istediğim pigmentasyonu sağlayamadı. Bir kere çok işlevsiz bir allık fırçası var ve hiç kullanmadım bile.


(Fotoğraf biraz yamuk olmuş kusura bakmayın :)
* Renk çok hoş dediğim gibi ama rengi verebilmesi için allığa bayağı bir kuvvet uygulamak lazım.
* Tozutması orta derece 
* Fiyatına oranla da iyi iş çıkarıyor
* Ambalaj tasarımı fena değil



* Rengi cilde uygulandığında bu şekilde.(Gğn ışığında çekildi, flaş yoktur.)
* Işıltılı olduğu doğru ama fazla rahatsız edici değil bence.

Genel olarak beğendiğim ve kullandığım ürün . Birçok ürünle kıyasladığımızda fiyatına göre iyi iş çıkarıyor. 
Pigmantasyon isteyenler biraz hayal kırıklığına uğrayabilir ama dediğim gibi 7-8 TL gibi bir fiyata bu allık fena değil. NYC ürünlerini Watsons mağazalarında bulabilirsiniz .

Sevgiler .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder